Melektrk o haftalarda bende de iki farkettiğim 2 kez oldu. Doktoruma söyledim eğer yarım çay bardağı kadar gelirse mutlaka haber ver ama birkaç damla kaçarsa sorun değil demişti. Sonradan da tekrarlamadı. Şuan 36 haftalığım geçen gün kontrole gittiğimde suyumda azalma olduğunu söyledi ben de farkediyorum damla damla idrar gibi kaçıyor sanki yani çamaşırımdaki ıslaklıktan anlıyorum. Yine doktorun söylediği çok su gelirse doktora gitmek gerek yoksa bebek suyu yarıya kadar azalsa bile sorun olmuyor o su ona yetiyor. Düzenli Bol su tüketerek sıvıyı arttırıyoruz. Demek istediğim zaten haftaya kontrolün varmış telefonla doktoruna ulaşabiliyorsan ulaş durumı izah et o seni yönlendirsin. Yoksa da gelen suyu takip et, ayakta fazla durma, bol su tüket ve birden su çok gelirse o zaman acile git yoksa gitme.