Kızlar hemen doktora gidin yazmayın dağın başındayım ve en az 1 buçuk saatlik yolum var hastaneye bugün kaldığımdan beri su gibi bişey akıyor içimden kokusuz renksiz 23 haftalık hamileyim henüz iki kere hissettim normalde akıntım çoktan azalmıştı yok gibiydi en son doktora gittiğimde enfeksiyon değeri 1 çıkmıştı haftaya gel bir daha bakalım yükselmiş mı diye dedi acaba enfeksiyon yükseldi o yüzden mi geliyor anlayamadım oğlum da gayet hareketli ama içime bir şüphe düştü 😔😔😔