Kubra9595 Nerminnn bende 29+0 olduk bazen gece uykum bölünüyor sonra uyumak kabus gibi oluyor ama iyi kötü yuvarlanip gidiyoruz bu 2. Gebeligim son aylar daha zor kizlar az sabredelim simdi gene iyi hallerimiz 😊
LINDAMAY Fasulyeveannesiii bütün eşler aynı sanırım 🙃 benimki de öyleydi bilinçaltında heran bir şey olacak diye tetikte uyuyorlar. Şimdi biz alıştık gecenin köründe uyanıp ya muhabbet ediyoruz yada sıcaktan balkona çıkıp oturuyoruz. Uyku filan yalan oluyo yani
Mirayemir 31 olduk bugun bizde bebisin basi cok asagidaymis yatmam gerekiyo erkenden gelicek diye cok korkuyorum karnim surekli sert tas gibi iyice agirlastim son donemler gercekten cok zormus
sariselin Ben 33+4. Haftadayım, çok ağırlaşmadım sadece uyurken sağa sola dönmek biraz zor oluyor. Bebişim 2 kilo civarında. Sadece Doğum yaklaştıkça biraz stres arttı ve sürekli Doğum rüyası görüyorum