Tugba__00 canım doktorun dediği doğru ve normal bence.
Bende 75 le hamile kaldım , 24+2 ye kadar 81 oldum , sonra şekerim yükselmiş 3 haftadır diyet yapıyorum ve 78.5 düştü kilom . Diyet en doğrusu bebeğimin de kilosu gelişimi normal ilerliyor. Hem diyet yapınca kontrollü kilo alıyorsun ne güzel