So9181 aslında hiö kreme gerek yok. Benim bişeyim yok demeyip önlemini alırsan kendi sütünle zeytinyağıyla idare edersin. Ben lansinoh aldım ama sürsem de aynı bu dediklerimi yapsam da aynı. Birazcık streç filmle sarıyorum biraz süt sağıyorum elimle öyle kalıyor emzirene kadar.