Nehirr88k şöyle anlatayım,benim eşimede tek taraflı varikosel teşhisi konulmustu,ikinci evre demişlerdi fakat sperm sayısı normaldi.özel hastanede bi doktora gittik bize hemen ameliyat olsan iyi olur cocugunuz olmaz diyemem ama olsan iyi olur demişti biz o sonucları üniverste hastanesinde profesöre gösterdik ve sncların cok güzel oldugunu ve cocuk sahibi olabilecegimizi yinede ameliyat olsa iyi olur demişti.biz beklemeyi tercih ettik ve 1 yıl snra artık olmuyor tedavi şart sanırım dediğimiz ve kafamzdan attıgımız ayda hamile kaldıgımı ögrendim çok şükür.ve son aylarda keçiboynuzu pekmezleri işte ne bileyim duyduklarımızı denemiştik.yani demem o ki canım,sperm sayısında ve morfolojide bozukluk yoksa hiççç kafanıza takmayın.stres en büyük düşman.olmaz diye bişey yok rabbim ol der ve olur Allah'n izniyle ... birde duydunuz mu bilmiyorum arı sütü,bal,polen,propolis karısımı var cok etkili bi karısım eşli olarak kullanmanızı tavsiye ederim.yalnız bu kürü hakiki yapan yerinden bulmaya calısın.arastırmanı öneririm.şifa Allah'tan...