Ben bu insaları anlayamıyorum gerçekten, ya bir de eminim bunu söyleyen bir kadındır. Gerçekten bu ‘fesatlığı’ bir erkeğin yapacağını düşünmüyorum onların aklı bu kadarına ermiyor.. Çok yakın zamanda bir ay içerisinde ailemden iki kadın doğum yaptı. İkisinin de doğum sürecine şahit oldum. Doğum anlarında kapıda bekledim karnımda bebeğimle. Biri sezeryan biri normal doğum yaptı. Söylendiği gibi ikisi de kolay değil çünkü ikisinde de canından can ayrılıyor. Kıyaslamak hiç kimsenin haddi değil, birini diğerinden üstün tutmak hele hiç. İkiside aynı şeyi söylüyor, birbirlerine aynı telkinleri veriyorlar. Birinin dikişi 10 cm diğerinden daha yukarıda hepsi bu, değişen başka hiçbir şey yok.
Henüz bu konuyu konuşurken ve iki doğumu da arka arkaya gözlemlerken zat-ı muhterem eltim 3 tane normal doğum yapmış biri olarak çatır çatır doğurdum inş sen de normal doğurursun diye göğüs kabartıp, sezeryan olanı aklınca eziyor. Öyle bir şey yok arkadaşım, hepimiz dokuz ay boyunca aynı süreci yaşıyoruz aynı sancı çekiyoruz aynı bıçağın altına yatıyoruz. Lütfen böyle insanlara gerektiği yerde gerektiği cevabı verin kendinizi daha fazla üzmeyin.
Öyle normal doğum vakaları var ki gerçekten çok üzücü bebek kayıplarıyla sonlanıyor, öyle sezeryanlar var ki anne aynı gün ayağa kalkıyor...
Önce şükredelim, sonra sağlıkla sıhhatle gelsin diye dua edelim, üzmeyin kendinizi 🦋