Kızlar destek istiyorum :(
bebeğim kanala inmiyor, yarın 40 haftalık olucak. Boynuna kordon dolanmış, kordon kısaysa inmeyebilir diyor doktor. Sezaryen olabilirim doğumum hiç başlamayabilirmiş. Bütün çevremdeki anneler vajinal doğum yapan kadınları tam kadın sezaryen olanları yarım görüyor. Kendimi çok kötü hissediyorum sezaryen olursam başarısız olacakmışım gibi hissediyorum. Sizce sancım gelene kadar bekleyeyim mi (doktorumun söylediğine göre hiç başlamayabilirmiş, kakasını yapabilir diye sadece 1 hafta beklememe müsade etti) yoksa sezaryene randevu mu alayım çok mutsuzum çok başarısız hissediyorum kendimi, durmadan ağlıyorum 😞
bir taraftan insanlar arıyorlar “kız doğurmadın mı hala” diye, iyice ağlayasım geliyor. Sonra bayramda nerde olcaklarını anlatıyorlar ballandıra ballandıra. “Bayramda gelirse ben ziyaretine gelemem yani” diyorlar o kadar gıcık oluyorum ki! Aman sen gel nolursun diye tutayım o zaman sonra doğururum diyorum, telefonu kapadıktan sonra oturup kızgınlıktan ağlıyorum. Sürekli zırlayıp çocuğu etkilemekten de korkuyorum yardım edin 😞 beklemek istiyorum aslında ama bir hafta daha nasıl tahammül ederim bilmiyorum