Askkokuluyavrum R_abia valla vitrinim yürüyor sandım 😬😬😬 çok kötüydü 4.8 olmuş artçıları da hissettik bide
R_abia Nl-oguz3561 hamile olunca böyleymiş gerçekten bende 2 katı korkuyorum bi can taşıyoruz annelik içgüdüsü oluyor
GuelGltkn R_abia hissetmedim ya🙈 tam deprem oldugunda kargocu geldi onu teslim aliyordum iceri girdim esim deprem oldu dedi 😅
R_abia Mucizemelekler bende aliağadayım ama ayakta falansan onda hisstememiş olabilirsin ☺️ İyikide hissetmemişsin boşver 😁
Nl-oguz3561 Mucizemelekler aslinda tam hissetcen yerdesin yahselliden geciyo ya fay hatti belki hareket halinde fark edemedin