Ozgeee93 Duyguveminigi benim doktorum da Tülay Kaya çok seviyorum kendisini ❣️ umarım ben de normal doğum yapabilirim 🤩
Duyguveminigi Ozgeee93 bence yaparsn ozellikle tulay hoca yaparsn derse daha da net yaparsn ben nede gzel dgurdum vallahi cok sukur 🤲😆😁 oluyo cekiosn ve bitiyo...hersy cok gzeeel bi seklde siralibolarak isliyo Rabbim bi avazda kurtarr ins