Bizim de 13+1 de %99 erkek dedi. Doktora diyorum ki yanlış görmüşsünüzdür kordondur o bir daha bakın 😃 kendimi kız istediğim için hep kıza hazırlamıştım o yüzden biraz hayal kırıklığına uğradım😃 diyo ki o %1 ihtimal için tekrardan bakıcam cinsiyete sonra ki geldiğin de 😃 acaba değişir mi yoksa böyle mi devam eder bilemedim 🤷♀️