handeliz Tueib 2 kilo bile olmamis derken kac kilo ben 32 de gtmistim 1850 di bana kilolu yada zayf demedi smdi 34 bitti 35 de gdecem kontrole
zlemAtAcar Tueib Can'ım bende Çarşamba gideceğim 33 olacağız. Bakalım kaç çıkacak . Ama 31. Haftada 33 gibi görünüyordu. Yani senin bebişin kilosundaydı. Bildiğim kadarıyla 33 te 2 kilo normal🤔🤔🤔 neden sana zayıf Dedi acaba
Tueib zlemAtAcar ya moralimi bozd gelişme geriliği fin dedi bide çevremdeki herkes ayy doktor öyle mi dedi fln ölücem sinirden
Lmnkeskin Tueib benim doktorumda haftasıyla uyumlu gayet iyi dedi 😌 doktora göre değişiyor sanırım kafana takma ben internetten de bakmıştım normal kiloda yazıyordu 🤗
Svcnn Tueib bende burdaki formlardan ogrendgm kadaryla gelismesne faydali olarak kasar peynr ve sabah aksm ac karnna bi tane muz yyn yazmslardi cok ise yaryr dye okudum deneyenler varms baya
zlemAtAcar Tueib bence sıkma Can'ını Can'ım. Her çocuk farklıdır bir annemizin dediği gibi... Balık yapı hapını söylüyorlar kilo aldırıyor diye bir doktoruna sor istersen.
SametHandeAtakan 33 haftalık 2400 çıktı her bebek bir olmuyor kimsenin dediğine bakmayın bol proteinli beslenin
SametHandeAtakan Tueib ceviz peynir süt kırmızı et tüketin bol birde muzun kilo aldırdığını duymuştum ben
EsraAykzdemir EdaMinaKele Tueib kırmızı et, süt, kaşar, yumurta, ceviz, avokado yiyebilirsin cnm. Bunlar sana değil bebeğe kilo aldırır. Bol bol su içmelisin. Ben şuan 33+5 oldum ve bebek 2600
EdaMinaKele Tueib tabiki alır kötü düşünme zayıf olsun ne olucam ki saglıklı olsun önemli olan o zayıf kilolu diye şartlama kendini herşey normal bence üzme sakın üzülürsen bebiş de hisseder 🙏🏻
cannarz Tueib sen böle yaparsan bebeğin daha çok etkilenir olumlu düşün süt muz kaşar peyniri ye bol bol su iç moralinide bozma iki hafta sonra düzeldiğini göreceksindir 😉😉 ama şunu söylemeden geçemicem bazı doktorlar ciddi anlamda sinir bozucu üzme kendini ☺
Duru Tueib benim bebegimde 33 de o civardaydi ama benim ki plasenta yaslanmasindan kaynaklaniyor.onumuzdeki hafta kontrol var bakalim ne diycek.ancak gelisme geriligi olacak kadar zayif degil ki sadece biraz minyon olabilir.
Benhepbeklerim Tueib Bence hiç moralinizi bozmayın onların dediği değil Allah’ın dediği oluyor her zaman. Birçoğunun doktorluktan haberi yok bence kendilerini yüceltiyorlar İyi bir doktor bulun derim. Bulgur pilavı ve mevsim sebzeleri birde balık ceviz gibi
Tueib Benhepbeklerim ya kendi doktorum yoktu diğer doktor baktı haftaya gidicem kendi doktoruma aklımda kalmasın
Benhepbeklerim Tueib Bana da devlet iki hafta ilerde dedi. Özel birkaç gün önde önemli değil dedi Yani herkes kendi bildiğini okuyor