Şuan hastahanedeyim kızlar alttan muayene etti karnıma da baktı . Bebek iyi dedi 1.600 kilo da hareketleri iyi dedi kanamama baktım sabah olduğu gbi lekeler var hoca ya gösterdim . Bol bol dinlen dedi . Aktif kan olmadığı sürece bşey olmaz dedi . Kan ve idrar tahlili verdim şuan sonuç bekliyorum