Gamze_fy enfeksiyonun varsa ondan da olabiliyormuş nasıl çok mu olmuş kanama ? Benim de 21. Haftalarda olmuştu bi defa gece doktoru aradım adet kanaması kadar yoğun değilse sabahı bekleyelim dedi sabah da vajinal ultrasonla baktı bi sorun yok dedi enfeksiyondan veya ilişki sonrasında olabiliyormuş ama sen git hemen kendini korkutma ama ben de şuan 25+1 deyim çok şükür bi daha olmadı