Fatima7 06-06060a ben 18 haftalik gebeligimde kurtaj olmak zorunda kaldım ardından 2 ay gecti yine hamileyim Allahın işi hersey guzel hersey yolunda😊Allah isterse hersey olur
Sumeyye_g 06-06060a rahmin hormonların toplaması için en az 3 ay kesin bekle çünkü aşlah korusun beklemediğin sürece tekrar aynı olasılıkları yaşanan daha fazla
Hazal023 06-06060a canim bende 8.4 de kalbi durdu kurtaj oldum doltorum bekle bir adet gor dedi gordm ve smdi 22 haftalik hebeyim hic bi dorun olmadi cok sukur bebek dagliksizds durmaz kalbi durur veya duser bi sekilde saglikliysada tutunur allahin emri
Annehayali33 06-06060a bende 2 ay önce kürtaj oldum 2 adet geçirdim ve suan korunmuyorum bu ay insallah isteyen herkeze nasip olur banada
Annehayali33 06-06060a aynen yok 3 aymiş yok neymiş bence korunma yine senin keyfin ama zaten olacaksa allah birakir demkki gidenler kismetimiz değilmis allah bize uzun ömürlü evlatlar nasib eylesin ve bizide mahşer ateşnden korusun amin💕💕💕💕