06-06060a merhaba canım geçmiş olsun
9+6 günlük iken kalp atışları durdu . Kurtaj olmak zorunda kaldım . Doktor 3 ay ara vermemizi söyledi . Ben 2. Ayımda kontrole gittim . Ve doktor rahmin toparlanmış, ve hicbir sakıncası yok dedi. Ben korunmayı hastaneye gittikten sonra bıraktım 3 ayı beklemedim . 3. Ayıma hamile olarak girdim . Sende 2. Adetine yakın kontrole git. Doktor olumlu şeyler söylerse. 2. Adetinin yumurtlama gününu takip et başla. Zaten kiminin 1 ayda olur kiminin 3 ayda . O yüzden korunmayı bıraktıktan sonra da zaman gececegi için 2. Aya yakın kontrol ve daha sonra planlanlamak gerekiyor. Basımdan geçen biri olarak bunları diyebilirim..