Kürtaj oldum ve o kadar üzülmüştüm ki ama hiç isyan etmedim hayırlısı dedim. Doktor kurtajdan bir hafta sonra kontrole gel dedi o sıra da da kanamAm bitmişti zaten gittim değerlerin normal,normal hayatına devam edebilirsin dedi 6 ay koru. Felan demedi yani bende hiç korunmadım rahim temizlendiği için hiç adet görmeden hemen hamile kaldım şu an 24 haftalğz çok şükür 🙏