06-06060a canım biz hiç duyamamistik kalp atisini.Doktorumuz da bebegin kendi gelişimiyle alakalı bi durum dedi. Sonra toparlandik, tabi ikincide de ekstra tedirgin oluyosun, ama çok şükür her şey yolunda. Inşallah, inşallah hayirlisiyla sen de yaşarsın bu hissi.. doğru zamanda inşallah 🙏🏻🙏🏻