Burcusss1 Kızlar test verdim çıkmadı daha test sonucu ama Doktor ultrasonla karından baktı bişey gözükmediğini söyledi :(
Haticetarhan Burcusss1 testin resmini yüklesene buraya testte çıkıp ultrasonda çıkmaması çok yeni olduğu içindir belkide
NihanMine Burcusss1 gözün aydın canım 2 gümde bir artışını kontrol etmelisiniz 2500 lü değerlerden sonra görünür kese ve bebek 😊 sağlıkla gelsin inşallah çok sevindim ♥️
Burcusss1 İnşallah kızlar saolun hayırlısı o zaman bu acaba yerleşme nedeniyle mi lekelenme oluyordur ki
Burcusss1 Elifdikel aradım söyledim doktora ama yerleşme olabilir dedi artarsa veya kırmızıya dönerse gel dedi daha kese gözükmez bu değerde dedi
Elifdikel Burcusss1 kese gözükmez ama lekelenmede düşük tehlikesine karşı ilaç verebilirdi tabi doktorunuz bilir bir kaç gün sonra keseyide görürsünüz inşallah