Burcusss1 acil de bir kan testi yaptır. Hali hazırda çatlamayan bir yumurtan vardır ve regli döneminden hemen önce döllenmiştir. Yani herşey mümkün olabilir. Önümüz bayram çiğ ete dokunursun olmadık bişey yer içersin. Bence bir acile git ve durumunu anlat ortalama 1 saat sonra belli oluyor. Bende ilk testi acilde istemiştim. Belim ağrıyordu. Reglime 1 hafta vardı, erken gebelik testi yaptım idrarda çift çizgiydi. Kadın doğumda sıra yoktu. Acile gidip belimin çok ağrıdığını ve hamilelik şüphem olduğunu ilaç almam gerektiğini söyledim. Kadın doğumda sıra yok dedim. hemen bir test istedi 1 saat sonra 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim. 1 saatini alaca bi iş bence git ve yaptır