Çok şükür Allah'a bende bebeğime kavuştum.Salı günü spinal anestezi ile sezeryan doğumum gerçekleşti.Doğumdan çıktıktan 6 saat sonra 2 kisi yardımıyla yürümeye başladım 10 saat sonrası ise kendim yürüdüm. Ne kadar zorlansam da canimda acisa güçlü durmaya hep çalıştım ve suan cok sukur kendim rahatlikla yuruyebiliyorum ihtiyacimi kendim gideriyorum.Doktorumu hep dinledim bol yuru yurudukce acilacaksin bagirsaklarin calisacak gaz sancin olmayacak rahat gazini cikaracaksin dedi ve hep yurudum ve gazimi rahat cikardim hic gaz sancisi yasamadim sukur cok iyiyim.Sizlere tavsiyem illaki can aciyacak dikis atiliyor sonucta ama kendinizi cok salmamaniz guclu olup acilara dayanin inanin sonrasi cok guzel olacak.Benimle ayni gun ayni saatte sezeryana girenler hala yuruyemiyor agliyorlar surekli bu stres bebeklerine de geciyor hic susmadi mesela bebekleri stres yaptiklari icin sutleri gelmedi.Tavsiyem sezeryan ozellikle yapacaklar canim aciyor diye aglayip zirlayip kendinizi ne olur salmayin.Ben dogumdan sonra 1 kez agri kesici serum istedim ondan sonra istemedim kendileri taktilar ama ne agrim nede sancim olmadi.Hep yurudum hep suanda da kalktim koridorda yurudum 100 metrelik koridor dusunun geldigimden beri belki 40 kez tur atmisimdir.Sezeryan dan dolayi sutum olmaz dusuncesi vardi fakat bol yuruyunce stres yapmayinca kendimi rahat birakinca sutumde bol oldu sukur.Ben yetmiyor mu diye dusunurken ilk gun 8 kez kaka yapti doktorumda sasirdi.Yurumek guzel seyler dusunmek rahat olmak o kadar onemli ki anlatamam sizlere...Umarim herkesin dogumu ve sonraki sureci benimki gibi cok guzel gecer rabbim yardimciniz olsun...💪💪❤