Canım benim doktorum her zman yuzde yuz gormedem soylemem yanılma payı çok oluyor diyodu söylemıyodu 13 haftalıkken baska doktora kanamam oldugu ıcın gitmiştim o kıza benzıyor buyuk ıhtımal kız demişti bende svnmiştm kızım dıye svıyodum karnımı daha sonra 17 haftalıkken kendi doktoruma gittim eşim cinsiyeti sordu yuzde yuz gorursem solıcem dedi ultrosna baktı direk sizin oğlunuz olucak dedi pipisini gösterdi 🤣 öenmli olan saglıklı olmasydı ama çok şaşırmıştım kıza odaklanmıştım doktorumun yuzde yuz gormeden sölemek istemediğini daha iyi anladım o yuzden bekle 16. haftadan sonra net öğrenirsin ☺️