ilkbahar_23
Canım bende aynı sorunu yaşıyodum ilk dogumumda öldüm öldüm dirildim inan, 2.dogumda yine arttı ağrım ve sayısı çoğaldı, birinden duydum inanmadim ama yaptım sonuc mukemmeldi, kirmizi pancarı haşladım çatalla ezdim 1yemek kaşığı kadar aldim bildiğimiz islak mendile sardım oraya koydum 1 gece öyle uyudum sabah kalktım baktim bitane bile kalmamis 1 ay oldu o kadar rahatimki istediğim gibi acı yiyorum kabız oluyorum bazen ama hiç agrimiyo sismiyo gitti tamamen..