Cileginannesi hamileliğin ilk haftalarında uyku çok fazla oluyor o çok normal halsizlik uyku hali, çünkü vücut bebek olunca birçok hormon salgılıyor ve hepsi daha önceden olmayan hormonlar oluyor vücudun zaten halsizliği, uyku hali hatta çoğu zaman baş dönmesi ve kusma hali bebeği vücudun mikrop sanması ve dışarı atmak için savaşmasından kaynaklı. Uyku hali yaklaşık 3-4ay sürüyor kimi zaman gişede uyuklayarak işlem yapıyordum öğle araları 10dk da yemek yiyip müşteri koltuklarında kalan dakikalarımı uyuyarak geçiriyordum. Sağlık ocağındaki ebeler belli periyotlarda seni sağlık ocağına çağırıyorlar sayı veremiyorum kaç sefer gittiğime dair çünkü ben çalıştığım için doktor ayrıca bi kan tahlili istediğinde çat diye gidip ebelere doktor bu tahlilleri istiyor diyebiliyorsun ilk başlarda zaten o kadar sık kontrol etmiyorlar ne sağlık ocağı ne kendi doktorun belli dönemlerde belli testler oluyor yaptırmak istersen istemezsen sana kalmış. Zaten 5.aya kadar falan ilaçların belli ilaçlar oluyor 5.aydan sonra farklı ilaçlar oluyor o dönemler de kan sonuçlarına göre ilerliyor