SolmazEs ilk doğumumda suit oda ayarlamıştık bunda da yine istiyorum, ben kendi odamda sancımı çekerken ailelerde dışarıdaki odada rahatça beklediler kapı önünde ayakta kalmadılar,sonrasında gelen misafirleri orada ağırladık ben odamda rahatça yatabildim. Biraz fiyat farkı oluyor ama özelliklede tesettürlüyseniz çok rahat edersiniz.