SolmazEs Ben süit oda için fazladan 100 tl ödedim ve iyiki öyle yapmışım. Ziyarete gelen çok fazla kişi oldu ve onlar diğer odada takıldı, ben odamda bebeğimi emzirdim. Ya da tuvalete gitmek istediğimde/iğne vurulacağında insanları koridora yollamak yerine yan odaya yolladım. Gece de hem eşim hem kardeşim kalabildi yanımda. Biri uyurken diğeri yardım etti emzirmeme. Kesinlikle tut bence suit oda