Kesinlikle korkma cnm hiç bişey yok burda sadece abartma var..15 gün oldu doğum yapalı anlamadığım bişey var bu çatı muayenesini abartanlar nasıl doğum yapıyor sonuçta sürekli bakılıyor açılmana..sen rahat ol cnm sadece kasma kendini ..inan kendine o kadar kişi yapıyo sen daha iyisini yaparsın 🤗