Ozgekckstc 38 haftama girdim 00:00 itibariyle 😊55 ile başladım 61.5 i yeni gördüm. Tüm kiloyu son aylarda aldım zaten ben almadım bebek,aminyon sıvı artışı,kan hacmi artışı,meme dokusu yağlanması falan derken bebek almış oldu. Kilolu olmanızın bebek gelişimi ile Alakası yok arkadaşlar.benim bebeğim hep 2hafta ileride gidiyordu ki 2 haftadır kilo alımı durmuştu ve ben en çok kiloyu o 2haftada aldım sürekli yedim bebeğe faydası olsun diye ama olmadı.malesef başıma gelen talihsizlik; Plesanta kireçlenmesi sebep olmuş.bu sorunun da yeme içmeyle ilişkisi yokmuş. Bunu duyunca ben gene eski beslenmeme döndüm,kendimi kalorili şeyler yemeye zorlamadım. Neyse şükür bu hafta ben kilo almadım ama bebek almaya başladı 🙏Kiloyu kontrollü alıp sağlıklı şeyler yerseniz siz değil bebek alıyor. Kilolar da çok olmadıkça verilir takılmayın. Bebek’te bir problem çıkınca asıl o zaman çok zor,ben yaşadım kimsenin aynı durumu yaşamasını istemem. Sağlıkla geçireceğiniz bir hamilelik dilerim.Sevgiler.