Damlaveannesi kuzum benim hamileliğim çok rahat geçiyor şükür hiç bulantım olmadı sadece 1 gün çok istifrar ettim onda da hastaneye gittim doktor yatırdı beni 1 gün serum yedim kendime geldim şuan iyiyim çok şükür hiç hamile gibi değilim sadece biraz bel ağrılarım başladı oda normal zaten bebiş büyüyor artık ☺ İlk zamanlar çok ekşi istiyordu canım ama şuan daha çok tatlı yiyorum ikili testte doktor baktı %90 erkek dedi ama Benim içime hep kız doğuyordu babası hep erkek dedi ve onun dediği de oldu ☺ İnşAllah seninki de en kısa zaman da netliğe kavuşur 🤗