Tlysfk Umutherdaimvar çalışırken o kadar zor ki. Hatur hatur kaşıyasın geliyor. Bende normal de 75 takardım ve dolmazdı bile göğsüm şimdi iki tanesi oluyor bi onu takıyorum bi öbürünü. Ama cidden hemen büyüdü🙄 9ay sonu da ne olacak Allah bilir🤪
Mihribali Umutherdaimvar şu an 27 haftalığım git gide koyulaştı halka büyüdü arada kaşınma oluyor belli belirsiz çatlaklar oldu bazen sütüm geliyor hatta tişört sapsarı uyanıyorum🤣🤣🤪
Umutherdaimvar Mihribali siz maşalllah baya uol almışsınız ben daha başımdayım, kaşıntı beni bazen zorluyor🙄 krem araştıryorum şimdi😊
Mineebd Umutherdaimvar ya benim 8.5 aylık oğlum var. 17 haftalık hamileyim. Oğlum hala emiyor o yüzden bi değişim yok ama emerken uçları artık acayip acıyo. Dayanılmaz bir boyutta 🤦🏻♀️ Bide damaklarıyla sıkıştırmaya başladı ucunu çok fenaa 🥺
Ftmhnne Umutherdaimvar canım kaşındığında kesinlikle kaşıma yoksa çatlayıp tırnak izi kalıyormuş komşum gösterdi göbeği ve göğüslerinde hep izler oluşmuş
Glybskl Ftmhnne Hindistan cevizi yağı veya bio oil diye bişey varmış çatlak için çatlak kötü oluyor evet kaşımamk lazımmış
Umutherdaimvar Ftmhnne bi anda gaflete kapılıp kaşımışım evet dediğiniz gibi hassas olduğu için anımda iz kalmış