Umutherdaimvar Kızlar merhaba şuan 14+3 oldum. Acaba sizlerin memede damarlanma, kaşıntı gibi durumlarınız varmı? Varsa ne zaman başladı, ne gibi değişimler oldu memelerinizden. Benim göğüslerim büyük olduğu içinmi erken başladı acaba
Mr1517 Umutherdaimvar 30 haftalığız, çok büyümedi ama damarlarımın hepsi meydana çıktı resmen 🙄 çatlağım yok şükür
Tlysfk Umutherdaimvar ya birim küçücüktü hemen büyüdüler kaşınma bana da oluyor arada ben bebek yağı sürüyorum çatlar dediler kaşınırsa. 12+1 bizde😁
kadernurr Umutherdaimvar göğüslerim hamile.kalmadan önce kendi avucuna bile sigmiyordu o kadar küçüktü hamile kaldım o haftalarda büyüdü tabiki şuanda 21+4 üm aşırı derecede büyüdü 90 bedenim şuanda damarlarım çok görünüyor simsiyah oldu uçları ve kenarlari aşırı derecede kaşınıyor kalınmasının sebebide büyüdükleri için kaşınıyor kullandığınız çatlak kremi veya nemlendirici yağın varsa ondan sürebilirsin
Minnakmom Merhaba canım bende 14+2 deyim öğrendiğimden beri damarlanma vardı bende. Göğüslerim normal boyuttaydı ama biraz büyüdü tabi bide göğüs ucum koyulaştı ❤️
Mihri23 Merhaba bende 15 haftalık oldum bugün hamile olduğumu öğrendiğimden beri var 🤗 kaşıntı damarlanma büyüme ve uçları baya gittikçe koyulaştı zamanla
Umutherdaimvar Mihri23 cevap için teşekkür ederim♥️bendede başından beri kaşıntı var birde büyük ve beyaz tenli olunca iyice belli oluyor kaşıntıda var. Geçen çok kaşımışım derimi tahriş etmişim moralim çok bozuldu sizlerede tanışmak istedim
Ftmhnne Umutherdaimvar canım kaşındığında kesinlikle kaşıma yoksa çatlayıp tırnak izi kalıyormuş komşum gösterdi göbeği ve göğüslerinde hep izler oluşmuş
Umutherdaimvar Mr1517 ne mutlu size😊 benim mümkün değil sanırım sizin özel kullandığınız bir ürün varmı
Umutherdaimvar Minnakmom benimde göğüs ucumda oluyor birde alt kısımda onuda sütyen tahriş ediyor olabilir malum sıcaklar. İnsan bilmediği bişey yaşayınca paylaşarak öğrenmek iyi geliyor🙈
Tlysfk Umutherdaimvar çalışırken o kadar zor ki. Hatur hatur kaşıyasın geliyor. Bende normal de 75 takardım ve dolmazdı bile göğsüm şimdi iki tanesi oluyor bi onu takıyorum bi öbürünü. Ama cidden hemen büyüdü🙄 9ay sonu da ne olacak Allah bilir🤪
Umutherdaimvar kadernurr aslında vazelin sürüyordum. Şimdi hindistan cevizi yağı ve saf zeytin yapını karıştırıp sürmeyi düşünüyorum benim normalde 85ti zaten🙄
Umutherdaimvar Rabia2019 aslında çatlamasından korkmuyorum, kaşıntı bazen rahatsız ediyor dayanamayıp kaşıyorum cildim tahriş oluyor bu kez🤭
kadernurr olsun büyümesi daha iyidir ki bol.bol süt verelim bebislerimize bende bebe yagi kullanıyorum