Nhr682 Hevii Normalde bu haftalarda 1000 lerde olması gerekiyor emin misinn doktorum bana öyle söylemişti
Minoo01 Qenire ilk kan testinde benim 4440 çıkmıştı. 2 gün sonra doktora gittim keseyi gördük. 5 haftanın içinde demişti. Normalde değerin yükselmesi gerek 🤔 ama keseyi görmüşsünüz. Doktora en son ne zaman gittiniz ?
Dnizsah Rbidrmz ilk gebelik olunca hep midem bulanacak basım dönecek devamlı kusucam hep Birseyler aşericem sanıyorsun ama öyle olmuyorsun . Tecrübesizlik işte ☺️