Shrdgr mesela ben gecen sene 2. Asilamami yaptirdim sonuc bekliyorum dedim hastanede yatiyor kimse soylemiyor bana uzulurum hemen gitmek isterim vs diye. Neyse negatifi gordum ama nasil isyandayim Allah korusun bi daha o duruma dusurmesin beni agliyorum yirtiyorum kendimi. Kimsem yok yanimda esimden yaska erzurumdayiz memleket amasya. Neyse anneme dedim negatif diye. Dedemin hasta oldugunu beni sayikladigini artik idare edemediklerini gelmen gerekiyor falan diye soyledi. Esimle konustuk bi hafta sonra izne gidecektik desik 1 hafta daha izin alalim gidelim maksat dedemi gorecegiz. Ben tabi uzgunum hala nasil olmaz falan diye. Yola ciktik 1.5 saat falan sonra kaza yaptik bariyerlere carptik ve bayagi sarsildik. Cok sukur bizim kemerimiz takiliydi ama araba pert. Ilk soku atlattik agladik falan sonra yolun kenarina oturdum Allahim sana tesekkur ederin. Cok sukur bu halime. Sen gunahimi isyanimi affet. Egerki hamile olsaydim ve bebegime simdi birsey olsaydi cok uzulurdum. Cunki ben onun icin 2 yil ugrasmis olacaktim. O yuzden Allah herseyin hayirlisini verir merak etme. Sali gunu 6 haftalik dusuk yaptim. Bebegimin kesesini bu sefer uzulmedim. Allah buyuk o en iyisini bilir elbet yeniden verir bana dedim. Sen Allaha teslim ol o yuzden hayirlisini dile ondan baska kimsemiz yok. Uzme kendini evlat olmadan da yuva olabilmeyi aile olabilmeyi ogreniyoruz zamanla