Shrdgr amin canım inşallah hepimizin. çatladığını görüyorsunuz dimi sonra doktora gidip? benim de 1 senelik serüvenim çatlatma iğnesini 2 ay kullandım ilk denemem de tutmuş sanırım ama düşürmüşüm haberim yok çok aşırı bir pıhtıyla ve ben salak gibi ilaçlara iğneye bağlamıştım. rahmim de sıkıntılı kalınlaşmıyor tutunamamış dedi doktor. bazen aklıma geliyor üzülüyorum bazen de zaten bilmiyordun ki diyorum,öğrenmeden kaybetmişim herkese dua diyorum rabbim hayırlısını sağlıklısını versin diye inşallah senin de olur inşallah canım.