Annemler bana da öyle söylediler iyi değil ömrü kısalır felan ama ben inanmadım sonuçta saçla ne alakası var herkesin ne zaman öleceği daha ana rahmine düştüğü an belli oldu. Ben 2. Kez kestirdim eşime ve kınayla da boyadım. İnternette de araştırdım saç kesimi için sabah saatlerinde gidin kuaförlerde boyama işleminden dolayı o kokudan rahatsız olunabilir diye o şekilde söyleniyor sadece. Bu sıcakta nasıl duracağız uzun saçla 🤦🏾♀️