Derya35 Merhabalar ilk hamileliğim 6 haftalık dedi doktor. Saçlarımı kestirmeyi [düşünüyordum@) ama saç kesimi bebek için iyi değil dedi yakınlarım. Kestiren oldu mu yada herhangi bir sorun yaşayan?
SumAsel Derya35 çocuğun ömrü kısa olurmuş diye bı hurafe var etrafta dolaşan, dinimiz de öyle bişey yok insanın ömrü saç kesimiyle belirlenemez sonuçta . Ama bunları duydukça insan hurafe olduğunu bile bile yinede içine saçma bir şüphe düşüyor , ben de dahil😂😂
Yavrukusunannesi Derya35 ömrünün uzunluğunu kısalığını bilemem ama bilimsel olarak kestiğin saç uçların hava alıyor ve daha hızlı uzuyor uzaması içinde hamilelikte daha fazla ihtiyaç duyduğun keratini kullanıyor o yüzden kestirmemek daha mantıklı 🌸
Derya35 Melikesen bende netten baktım boyamak sakıncalı ama kestirmekte sorun yok yazıyor. Kararsız kaldım 🙈
SevdaLinkaaa Ana rahmine düşen her insanın ne zaman doğacağı,ne zaman öleceği ,ne kadar yaşayacağı bellidir . Saç kestirmekle bunların hiçbiri değişmez . Defalarca kestirdim ,Doğumdan önce yine kestireceğim,bunların hiçbirinin dinde yeri yok.
Derya35 Akademisyenanne saçlarım nerdeyse belime kadar 🙈 tam bu ay niyetlenmiştim kestirmek için ama hamile olduğumu öğrendim 🙈 doktor kontrolüne gittiğimde bi de doktora sorayım en iyisi 🤷♀️
Akademisyenanne Derya35 saglik acisindan sakincasi oldugunu sanmiyorum😊 yine de sorun tabi. İlerleyen aylarda saciniz cok hizli uzayacak. Ben ondan habire kestiriyorum😅
Ozlem2634 Derya35 bebeğin ömründen gider derler ama cok sacma gelmiştir bana hep ben kestirdim yazın basında bıde dogum dan once kestırıcem
Benimcanimoglum_55 Derya35 ben kestirdim daha 2 gün önce çok ta rahatladım Oh mis :) aynı şeyleri bende duydum canım ama ömrü uzunlugunu kisaligini belirleyen Rabbim varken boyle şeyleri düşünme bence o zaman tirnaklarimizi da kesmeyelim uzasın 😂
Nisanurnur Derya35 bende daha yeni kestirdim herkes aa neden kestirdin hic iyi deil falan dedi ama cok sacma hurafe ne alaka Allah askina
Senazencir Derya35 onda iyi denilmemesi bebeğin aklı kısa olur ömrü kısa olur gibi batıl düşüncelerden kaynaklanıyor hiç bir sorun olmaz böyle şeylere inanmayın