Flowwwer ben yaşadım 10. Haftamda kanamam oldu o yüzden iğnemiz hemen yapıldı ama ilk doktora gittiğim de ilk çocukta sorun olmayacağını 28. Haftada kandan test yapıp pozitif olması durumunda iğne yapılabileceğini söylemişti ya da Doğumdan sonra ama extra durum olunca tedbir amaçlı bana erken yapıldı iğne :)