Benim ilk gebeliğimde 28.hafta da test yapıldı. Test sonucu negatif olduğu için doktorum iğne yapmaya gerek duymadı. Doğumdan sonra da oğlumun kan grubu benimkiyle aynı olduğu için yine iğne yapılmadı. Yani ilk gebeliğimde hiç iğne olmadım. Ama ardından 2 düşük yaşadığım için her düşükten sonra vuruldu. Şimdi yine hamileyim. İlk haftalarda test yapıldı yine negatif çıkınca yapılmadı. Şimdi 28. Haftayı bekliyorum.