Kubraseyit00 canim ben de ilk zamanlar icemiyordum. Bol bol meyve hoşafi yaptik. Seker katmadik icine. Gunde 1.5 litre iciyordum. Kalan kismi da ayranla tamamliyordum. Sana tavsiyem hosaf kaynadiktan sonra icine iki tane karanfil, bir tane cubuk tarcin atman. Onlarla beraber sogusun. Sonra cikar karanfille tarcini. Mideye cok iyi geliyor.