Kubraseyit00 benimde idrarimda enfeksiyon var canim. Fazlaydı hem antibiyotik kullandım hemde günde 2-2,5 lt su icmeye başladım. Bebegimi düşününce asla icemedigim suyu da iciyorum artik. 0,5 lt lik pet şişeler varya onunla iciyorum gunde 4 tane 5 tane iciyorum oda zaten 2 lt den fazla yapiyor. Cok şükür enfeksiyonumda azaldi. Sende zorla kendini bebegin icin🤗