Kubra1720 eşin yüzünden korkma o bebeğe birşey olursa tabiki de sende yıkılırsın Allahım esirgesin. Benim eşim de bir kaç kez böyle söyledi bende dedim sonra sen de bırak dedim ben anneysem sende babasın kolaysa bırak sende at çöpe hadi sigaranı dedim ondan sonra ağzını açamadı. Keşke bırakabilsek inşallah da bırakırız vicdanen ben kendimi çok kötü hissediyorum diyorumya çok da dua ediyorum