Bende gebelik okuluna gittim hastanem ücretsiz olarak eğitim veriyordu. Oradada ilk 6 ay su vermeyin sadece anne sütü verin demişti doktorlar. Halk arasındada vermezsen sarılık olur mutlaka şekerli su değdir ağzına diyorlar. Bende vermeyi düşünmüyorum