Mehtap42 Selam kızlar yeni doğan şampuan bebek yağı,losyonu seti araştırıyordumda genelde mustela ve sebamed önerilmiş pişik kremindede sudocrem diyor herkes.. sizce ? Kullananlar var mı
Cnsumut Mehtap42 canım mustela Al.sebamed cildi kurutuyormuş.ablam yiğeinime doğduğundsa kullanmıştı cildi kurudu egzama oldu.mustelaya geçti bende onun setini kullanıyorum çok memnunum 2 aylık olduk pişik kremi çok iyi pişik olmadık hiç
MMinee Mehtap42 ilk bebeğimde gözüm kapalı sebamed almıştım. Mühendisoğlı içeriğini paylaşmış, maalesef masum değilmiş. Mustela içerik bakımından en iyi ürünlerden o yüzden Tabiki Mustela☺️
Arifeyenianene Cnsumut bebeğe su vermeyince de cilt kuruyormus diyorlar. Ablaniz bebeğe ne zmn su vermeye başladı merak ettim doğru mu diye
Eslifdenizc Valla bende çok araştırdım mustelaya karar verdim pişik olmuş bi arkadaşın bebeği sebamed iyi gelmemiş mustela anında geçirmiş .😊😊
Mehtap42 Nvnnnn internette yeni doğan bebek setleri var içinde şampuan losyon yağ pişik kremi var internetten alabilirsin ayrı ayrı da satılıyor
Mom72626 Mehtap42 valla bende çok araştırdım okudum ettim mustela aldım canım. Sebamed daha uygun. Ama mustelada daha iyi 😒
Kbramsa Mehtap42 bende baya baya araştırdım mustela aldım set olarak eczaneden sudocrem de Kuzenim kullanıyordu bebeğinin altını alerji gibi bişey sardı kıpkırmızı o yüzden Önermiyorum
BayanTheacer Mehtap42 pişik için kesinlikle sabunla suyla yıka derim geçerim. Hiç bir krem fayda etmez.heosi para tuzağı. Ben oğluma prof.saracoglunun şampuanı ve sabununu kullanıyorum.pisik kremide kullanmadığım kalmadı annem bi geldi bi günde geçti çocuğun pislikleri poposunu silmek yerine yıkayın pisiknoluncada sabunla yıkayın tek çare
Burcuveburcum Mehtap42 Ben sebamed kullandım ilk kızımda ki atopik dermatit alerjik bünyesi yani gayet memnunum 3 yaşında hala kullanıyorum doğacak kızıma da aldım pişik kremi ise bepantol👍
ozgeya Mehtap42 Bütün ürünlerini Mustela kullanıyorum,bebeğim 10 buçuk aylık.Çok da memnunum.Pişik kremi de çok iyi.
Nurcan6148 Mehtap42 Mustelayi bilmiyorum canim ama sebamed kullandim hep.Hem pisik kremi olarak hemde sampuan olarak.Benin oglum cok.pisik oluyordu poposu bir tuvaletini yaptimi yanik gibi oluyordu.Sebamedin cok faydasini gordum birde ozon yagi kullaniyordum pisik icin.
Cnsumut Arifeyenianene 6 aydan sonra.anne sütü su ihtiyacını karşılar bebeklere 6 aya kadar su verilmesi tavsiye edilmiyor.mama yiyen bebekler içinde geçerli.mama suyla hazırlanıyo zaten
Sweetblonde88 İlk çocugumda mustela almıştım bi zaman sonra uni Johnson falan almaya baslıyorsunuz malum fiyatlar ortada. Bu sefer baştan uni almayı düşünüyorum. Sudocrem gercekten iyi bu arada