Zade endişeliyim canım bi miniğim olsun çok istiyorum hayırlısıyla ama bu beklemediğim birşeydi korkumdan yine kaybım olması diye genetik testlere başlamıştık miniğin ki Ankara’ya gitmişti bir anomali çıkmamıştı şükür şimdi eşimle bana kan testi yapılacaktı hala regl olmadığım için erken test yapayım dedim ihtimal vermiyordum ki dün 2adet ağrı kesici artı serum aldım tomografiye filan girdim 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Umarım bir sorun olmaz ve hayırlısı olur sonuç umarım gariplik olduğunu nerden anladım 2gün önce evde ovulasyon testim vardı iki çizgide koyuya yakındı regl sonrası yumurtlama olur benim bildiğim Kafam karıştı böyle olunca 🤷🏼♀️