Ozican LeylaCan bende de rahim ağzı kısalığı yaşandı o yüzden alıyorum ilacı ama vajinal alıyorum ben.Doktorum daha etkili olacağını söyledi.Geçmiş olsun 🌸
LeylaCan Ebru1954 evet baya 5 dk ya yakın baktı kasılma geldi bana şuan ağrı oldu mu dedi o an evet dedim 22 ye düşmüş normal kasılma olmadan 29 muş
LeylaCan Ebru1954 25 ten beri var canım ama bu kadar düşük değildi ben de 29 u bi atlataam diyodum rabbim yardım etsin bize sen kaç aylıksın
LeylaCan Ebru1954 ağır işi geçtim ev işi bile yapmıyorum artık sadece lavabo yemeğe kalkıyorum sen de öyle yap kuzum rabbim yardım etsin insallah serklajın var mı
Tugbaztrk LeylaCan agızdanda alınıyo vajinalde alınıyo canım, yapabiliyosan vajinal daha iyi. Geçmis olsun bu arada