kızlar 29+1 im sabahı zor ettim karnım sertleşti sürekli. kendi doktorumun izin günüymüş başka doktora gittim rahim ağzın normal 29mm çıkıyor ağrı anında 22 ye iniyor dedi. nst ye bağladı sancı çıkmadı, enfeksiyon vs de çıkmadı. progestan başlamanı öneririm dedi evde var dedim kullanabilirsin dedi. sonra kendi doktoruma sordum sadece uygun yazmış. doktor sabah akşam al dedi şimdi evdeki 200 mg. ben bunun fitil mi ağızdan mı alındığını anlamadım talimat kısmındada yazmıyor. kullananlar yardımcı olabilirmi? nasıl kullanıyorsunuz sanki uyku yaptığını okumuştum nasıl anlicam hap mı fitil mi