EngucluAnne Ne gibi değişiklikler var nasıl gidiyor zor mu kolay mı hiç hamile değilmiş gibi mi bol bol paranoyaklı mı 😊 Dertleşelim biraz 🧚♀️
Felipe EngucluAnne ay al benden de o kadar 3 aylık oldum iştahsızlık dışında hiç bi belirtim yok.. cinsiyeti aşırı merak ediyorum senın belli mi
Mervee07 EngucluAnne bende Şubat annesiyim inş. kokuları alma dışında bir sorunum yok şimdilik ama zor bir 3 ay geçirdim kanamalardan dolayı hala iğnelerle yaşıyorum. Cinsiyetimize büyük ihtimalle erkek dedi ama ben hep kız görüyorum rüyalarımda hayırlısı oldun 🥰😃
lleyla4545 EngucluAnne hiç hamile gibi değilim sanki mide bulantısı falan Hiç bişey yaşamadım belki ondandır. Şuan karnım da çıkmadı yani oyuzden bişey hissedemiyorum galiba.
kyrdsvn EngucluAnne 11+3 le burdayız 🤣 Şimdi merakla bi sonraki kontrolü bekliyorum🐣 2li testi yaptırmadım ben. 3 lü ve 4lü testler varmış ne olduğunu bilen varmı? 🤔 Çünkü doktorum bi sözleşmeye 2li 3lü ve 4lü testi istemiyorum diye imza atmamı istedi benden
Arzutiris EngucluAnne benim 25 şubat ile 9 mart arası bakalım hayırlısı ile o günleri de görmek nasip olur inşallah 😊
EngucluAnne Felipe bende iştah açılması var hiç mide bulantısı yaşamadım 13+4üm 12 haftalıkken gittim %80 kız demişti doktorum:)
EngucluAnne Mervee07 Rabbim hayirla sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin kuzum bana da doktorum%80 kız dedi :)
EngucluAnne lleyla4545 bende aynıyım kuzum hatta bazen tedirgin bile oluyorum hiç belirtim yok ama biraz göbeğim çıktı benim çünkü iştahım çok açıktı ilk haftalar sürekli birşeyler yiyordum 13+4üm
Esraesrasoner lleyla4545 aman miden bulanmasin Aman kusma öle fena bisey ki yesem yine çıkacak hissi ile bebek için yemeye calisip beş dakika sonra çıkarmak çok kötü bir his ki çağırma bulantıları derim 😒😒
nurnurr EngucluAnne sabah bulantıları dışında bi sıkıntı yok cok şükür.. aşırı merak var cinsiyet hakkında bi de ikili testi yaptiniz mi benin yaptrimam lazim bu hafta ama cok kararsizim 🤔
EngucluAnne nurnurr ben şuan 13+4 üm canım ikili test yaptırmadım 12 haftalıkken gittim doktorum ense ölçümü falan yaptı herşey çok güzel gözüküyor dedi bende kafamı bulandirmamak için istemedim detaylıya zaten giricem ikiliye gerek yok diye dusundum
Asrinayaz EngucluAnne ve bende 10+4 günlük hamileyim bulantılarım azaldı iştahım yerine gelmeye başldı ama hep burun tıkanıklığı var bnde ikili taramaya gidcem bayramdan sonra inşallah 🙏🏻☺️
SedanurYaprak Bende 10+4 üm akiamları bulantım çok oluyo bıraz da kasık agrılarım oluyo sızde de oluyo mu
EngucluAnne SedanurYaprak ben kasık ağrısı bulantı vs hiç yaşamadım kuzum 13+4üm hamile değilmiş gibiyim beni de bu tedirgin ediyor ama kasık ağrılari normal kanama olmadigi muddetce korkma
Deryaaaa111 Slm bende şubat annesiyim ıns 😊 bende hafif belli artık kızlar istahim iyi. 1 kilo aldim şu ana kadar cuma 2li test var. Yaptıran var mı ?
EngucluAnne Deryaaaa111 ben 13+4üm 3 kilo aldım baya baya çıktı göbeğim bu arada ikiliyi kendi rızam ile yaptırmadım ben
Mervee07 Deryaaaa111 ben yaptırdım sonucu da çıktı çok şükür temiz ama istersen yaptırmayabilirsin de senin tercihin
Smrgzd Deryaaaa111 merhaba ben de 12+6 yım. Dün 2li test yaptırdım. Ense kalınlığı 1.9 dedi güzel dedii. Kızlar gibi ben de çok iştahsızımm:( bir de migrenim var o yüzden zorlanıyorum baya. Umarım çabuk geçerrr
SedanurYaprak EngucluAnne bulantı yasamadıysan cok sanslısın 6 kılo verdım aglayarak kusuyorum gunde 5 kere kustugumu hatırlıyorum sanslısın canım 😊
Deryaaaa111 EngucluAnne benim de kafam karışık rabbim sağlık versin en önemlisi o bakalim tüm hamiş ve bebislere💞