Selamlar herkese 25.haftam ve sabahtır adet sancım var sizde de oldu mu araştırdım biraz normal olduğu yazıyo hep aksi yazmıyo bebeğim hareketli ama sancı hala var normal adet sancısı gibi sizdede oldumu korkuyorum da kanama yoksa endişelenicek birşey yokmuş antremanmış bu ağrılar doğrumudur insan korkuyo ilk gebeliğim