Benim ilk 5 haftalıktı sanırım ultrasında görünmez diye vajinal ultrason yaptılar ve keseyi gördüler.daha sonra başka doktora gittim 6.haftamda vajinal ultrasn yaptıklarını söyledim asla kabul etme geç görünsün kese nolacak düşük yapmandan iyidir dedi keşke bikaç hafta sabretseydin illaki görünürdü dedi telaş edip hatalı işlemlere maruz kalmayın dedi ve norml ultrasonda gördü sağolsun.bi daha da asla yaptırmadım yaptırmamda