Anne6161amine Ben sag tarafta daha rahat yatıyorm sırt üstüde rahat yatıyorm aksine sol tarafta yatamıyrm ve bebegm de gayet saglıklı 30 haftalıgız
Ozgemlym bsratoprak teşekkür ederim canım amin hepimizi rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla sıhhatle gelsin bebekler 🙏☺️
Yazgii bsratoprak bnde 28 hftalğım sırt üstü yüz üstü hariç her türlü yatablrsn cnım bnm youtu.be dan doktor tavsyleri var istersen izle